Středa v 10:00 (celodenní)

Proces optimalizace webu/e-shopu prakticky

Jazyk: Čeština

4 900,00 Kč (bez DPH)

Jan Kvasnička

UX designer a stratég


Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování a procesu optimalizace, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby. Je znám svým praktickým přístupem a jeho školení bude plné ukázek, čísel a dat.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Získáte kompletní pohled na proces optimalizace v praktických ukázkách

icon-red-two.svg

Na školení získáte vzory, ukázky a návody, které vám pomohou implementovat jednotlivé části do vaší firmy už během druhého dne po školení

icon-red-three.svg

Velký důraz je kladen na optimalizaci nákladů, tedy nejprve hledáme naše nízko visící jablka, která mají největší vliv

icon-red-four.svg

Celé školení je postaveno projektově, abyste věděli, jak jednotlivé části zavést do vaší firmy co nejvíce efektivně

icon-red-five.svg

Dostanete spoustu tipů jak co nejlépe řídit celý proces optimalizace

icon-red-six.svg

Podíváme se prakticky na nástroje a jednotlivé metody optimalizace i s ukázkami

Co se naučíte?

Na školení si společně projdeme celý proces optimalizace webu a v praktických ukázkách si ukážeme, jak jej správně zavést do projektového řízení vaší firmy nebo projektu. Během školení také dostanete celou řadu vzorových dokumentů a návodů, díky kterým budete schopni nové znalosti vyzkoušet v praxi. Díky praktickému pohledu více pochopíte, jakou částí optimalizace webu/e-shopu začít a jak správně najít vaše nízko visící jablka.

Potřebné znalosti

Každý z účastníků by měl být součástí online projektu, e-shopu nebo by měl vlastnit webové stránky, které chce zlepšit a optimalizovat. Potřeba jsou pouze základní znalosti marketingu, tvorby webů a procesu optimalizace, abychom si nemuseli říkat, co je to call-to-action :)

Doplňující informace

Osnova školení

Projektové řízení

Projektové řízení, Hledání chyb v projektovém řízení, Tvorba kompetenční matice a její revize, Tvorba checklistů a zavádění do procesů, Volba nástroje pro projektové řízení a komunikaci, Definice pravidel pro projektové řízení, Tipy a triky pro zlepšení práce v celém týmu, Reporting, vyhodnocování projektového řízení, Schůzky v týmu, Měsíční a týdenní revize

Před procesem optimalizace

Analýza konkurence prakticky, Screening konkurence a jejich kampaní, Příprava na znovupoužití vlastních kampaní v projektovém řízení, Poznání zákazníka, Value Proposition Canvas, Definice KPI, Audit značky, Komunikační strategie, Analýza konkurenčních výhod a postavení na trhu

Příprava webu na proces optimalizace

Technicky vyladěný web, Nástroje pro hlídání webu, On-page SEO, Analýza klíčových slov, Použitelnost, Analytika, Zaznamenávání inspirace

Nejpoužívanější metody optimalizace a jejich zavedení do praxe

Proces získávání zpětné vazby, Zavádění důležitých nástrojů a jejich ukázky na příkladech metod, Nahrávání pohybu návštěvníka, Heatmapy a scrollmapy, Online dotazníky, NPS, A/B testování, Uživatelské testování, Hloubkové rozhovory, Personalizace a využití nástroje Exponea, Praktická ukázka procesu optimalizace pomocí jednotlivých nástrojů, Nástroje pro optimalizaci formulářů

Proces optimalizace

Prioritizace, Příprava podkladů a zadání, Proces optimalizace a zapojení členů týmu ve správný čas, Vyhodnocování, Revize

Marketing, vývoj a tipy pro optimalizaci

Frameworky, Marketingová strategie, Tipy pro jednotlivé kanály a hledání quick wins, Rozložení financí, Vývoj a tipy pro práci s vývojáři, Další tipy pro celý proces optimalizace

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo