Jak nad značkou uvažovat strategicky, aby komunikace byla efektivní

Rezervace je možná po přihlášení
Pokud chcete svůj business budovat opravdu efektivně, potřebujete mít kvalitní strategii značky. Jak ji dosáhnout? Díky kvalitní analýze, pochopením vašich zákazníků, správnému positioningu a targetingu a nastavením ideální taktiky. Zní to složitě? Pojďme se to společně naučit a nadobro vystupte ze spirály neefektivity.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

4. patro, učebna 05

news04 news04

Vendula Margaretis Rechová

Brand Strategist, Brain on Brands

Vendula se přes 15 let věnuje marketingu. Vyzkoušela si velké množství specializací od social media až po tvorbu strategií. Neustále se ale ve své profesní kariéře vracela k budování značky, která je základem kvalitní marketingové komunikace. V posledních letech se pohybuje ve vodách nejen soukromých, ale také veřejných. Postavila základ značky Skladon a nyní se věnuje rozvoji značek v oblasti veřejné správy. Vybudovala od nuly značky MAPPA Ostrava a Ostrava Expat Centre. Působí v síti expertů inovačních center Česka a Slovenska a je nositelkou titulu miniMBA in Brand Management by Mark Ritson.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Získáte know-how od seniorní brand manažerky s titulem miniMBA by Mark Ritson

number-02.svg

Nadobro vystoupíte z kolotoče neefektivní marketingové komunikace

number-03.svg

Budete vědět, co chtít od kvalitní analýzy

number-04.svg

Budete vědět, co je potřeba pro pochopení potřeb zákazníků

number-05.svg

Naučíte se strategicky pohlížet na budování značky

number-06.svg

V pracovních skupinách si vyzkoušíte, jak zpracovat brand plan pro značku

Potřebné znalosti

Účastníci by měli mít základní znalost v oblasti marketingové komunikace. Všechnu teorii si na začátku zopakujeme. Důležitý je také vřelý vztah a ochota k budování značky. Účastníci mohou být majitelé firem, marketingoví specialisté i manažeři. Všichni, kteří chtějí pochopit proč jejich značka nevyužívá veškerý potenciál. Kteří si uvědomují, že jejich komunikace není efektivní, ale neví, kde začít rozmotávat klubko.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.