Řečníci

Představujeme ty nejlepší, nejdražší a nejpřínosnější speakery ze světa marketingu a reklamy. Letos nás čeká s přehledem ten nejsilnější ročník!

...

Cassie
Kozyrkov

Chief Decision Scientist at Google Cloud

...

Scott
Brinker

VP Platform Ecosystem at Hubspot

...

Jenni
Romaniuk

Research Professor and Associate Director of the Ehrenberg-Bass Institute

...

Tom
Fishburne

Founder & CEO at Marketoonist

...

Steen
Rasmussen

Co-founder, Director of Data Innovation at IIH Nordic

...

Jono
Alderson

Head of SEO at Yoast

...

André
Morys

CEO & Founder at konversionsKRAFT

... moderátor

Cyrus
Sheppard

Founder of Zyppy SEO

...

Další řečníky představíme

již brzy

50% Vstupenek

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Je pryč

9890 Kč bez DPH

Je to tady! Vstupenky jsou v prodeji a 50 % zmizelo během jedné hodiny. Stihnete ulovit tu svou?

Časté
Otázky

Pro každého, kdo se pohybuje v digitálním marketingu a nechce zůstat pozadu. Marketing Festival má za cíl oslovit stejnou měrou CMOs, reklamního stratéga, kreativce nebo třeba SEO/PPC specialistu. Pokud máte vášeň pro náš obor, touhu se zlepšovat nebo dokonce být nejlepší, jste na správné adrese.

Snažíme se v celém světě vyhledat ty nejvýraznější osobnosti, jejichž názory hýbou aktuálním světem digitálního marketingu, ty přivézt do Brna a nabídnout obrovskou dávku inspirace každému, kdo o ni stojí.

Konkrétně letošní ročník nabídne vyvážený mix strategičtěji i techničteji zaměřeného obsahu. A to jak v rámci hlavního programu na pódiu Janáčkova divadla, tak potom při workshopech a školeních.

Program únorového Marketing Festivalu bude rozdělen do tří dnů.

Úterý 20. února 2024: Uvítací večírek
Středa 21. února 2024: Den ve znamení školení a workshopů. Večer buďte ready. Jde se do Baru!
Čtvrtek 22. února 2024: Hlavní den plný inspirace z celého světa na prknech Janáčkova divadla. A večer? Hudební festival na Flédě.

Letos máme k dispozici pouze 1 000 vstupenek. Jejich prodej začíná na našem webu v úterý 30. května v 10:00. Je možné, že o ně bude docela velký zájem, tak rozhodování raději moc neoddalujte.