Jak na obsah jako profesionální kreativci

Rezervace je možná po přihlášení

Sedíte často nad bílou stránkou a nemůžete nic vymyslet? Naučte se, jak vysypat z rukávu skvělé nápady na počkání, a osvojte si tipy a triky, které používají profesionální kreativci v reklamních agenturách.


Na workshopu zjistíte, jak rozproudit svou hlavu, aby lépe vymýšlela, a naučíte se, jak generovat nápady sami i v týmu. Efektivně a s lehkostí.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

3. patro, učebna 20

news04 news04

Michelle Losekoot

Digital storyteller

Digitální vypravěčka na volné noze. Pomáhá srdcařům, aby byli v online světě víc vidět. Je spoluautorkou knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy o kreativitě, sociálních sítích a copywritingu. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Kreativní techniky, které si osvojíte, lehce přenesete do jiných oblastí svého života. Od vymýšlení jména pro psa až po designování nového produktu.

number-02.svg

Konečně přestanete čekat na to, až vás něco napadne. Naučíte se vymýšlet na povel.

number-03.svg

Vymýšlení obsahu pro vás přestane být utrpení. Taky už vás to nikdy nebude stát tolik času a energie.

number-04.svg

Zjistíte, že jediné, co vás odlišuje od profesionálních kreativců, jsou nástroje, které jste dosud postrádali.

number-05.svg

Naučíte se, jak své kreativní myšlení rozvíjet i po skončení workshopu.

number-06.svg

Bude vás to bavit.

Potřebné znalosti

Workshopu se může zúčastnit kdokoliv, není nutné mít nějaké speciální znalosti.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.