Cookie apokalypsa vol. 2024

Rezervace je možná po přihlášení

Vždy, když už si myslíte, že máte všechny změny kolem consentů a cookies vyřešené, se ukáže, že to není nic proti tomu, co teprve přichází. A rok 2024 bude v tomhle nejspíš opravdu zlomový. Na jaře Google zpřísní pravidla pro souhlasy z cookie lišt uživatelů. V létě se nejspíš signály v Google Ads nahradí za profilaci postavenou na user-provided datech. A na podzim prohlížeče definitivně zaříznou podporu cookies 3. strany, což kompletně rozbourá dosavadní reklamní ekosystémy...

Na úvod školení si shrneme platný právní rámec regulace práce s osobními údaji a cookies. Projedeme všechny normy od E-Privacy přes GDPR až po Digital Markets Act, utřídíme si, co z nich vyplývá pro online marketing a analytiku.

Zopakujeme si, co řeší cookie lišty, rozklíčujeme si termíny jako konverzní a behaviorální modelování, jaký je rozdíl mezi Consent Mode v1 a v2 nebo čím se liší Basic a Advanced Consent Mode, a představíme si, co všechno se kolem cookie lišt změní v březnu 2024.

Vysvětlíme si, v čem spočívají technologické změny přímo v prohlížečích a zařízeních a proč vůbec prohlížeče přistupují k blokování cookies třetích stran. Vysvětlíme si, jaký bude mít blokování dopad na vaši analytiku, cílení a výkon vaší reklamy, na reklamní systémy nebo publishery.

Shrneme si, jak se na změnu připravují publisheři, reklamní i analytické systémy. A zejména se naučíme, jak se na to všechno máme na své straně připravit my, marketéři a inzerenti.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

4. patro, Učebna 03

news04 news04

Jan Tichý

CPO, Taste

Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Získejte přehled ve všech přicházejících změnách kolem consentů a cookies.

number-02.svg

Zjistěte, co všechno vám může přestat fungovat a jak vás to může ovlivnit.

number-03.svg

Naučte se, co všechno musíte změnit a jak se na novinky včas připravit.

Potřebné znalosti

Školení je určeno pro kohokoliv, kdo se motá kolem internetu, online marketingu, ecommerce a dat. Ideální pro online markeťáky, webové analytiky, manažery nebo majitele webů. Pro účast je vhodný základní rozhled v analytice a online marketingu, vhled do fungování reklamních systémů a povědomí o takových pojmech jako cookies, cílení reklamy nebo remarketingová publika.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.