Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Udržte si skvělý a loajální tým

Jazyk: Čeština

4 900,00 Kč (bez DPH)

Petr Pouchlý

CEO | Court of Moravia


Petr je lídrem studia, které využívá designérských postupů a herních technik ke změně firemních prostředí, kulturním transformacím a zefektivnění chodu organizací. Své zkušenosti čerpá z řízení klientských projektů a změnového řízení v nadnárodních korporacích, stejně jako z prostředí neziskových organizací a sociálního podnikání. V posledních letech je úročí jako mentor. Věří v radikální otevřenost, nehierarchické řízení a sílu upřímné spolupráce.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Chtěli byste budovat loajální tým, který úročí zkušenosti ze spolupráce v průběhu let, ale fluktuace kolegů vám v tom brání

icon-red-two.svg

Máte profi kolegy, kteří jsou na úrovni dostatečné pro dobrý marketing, ale protože nevidí cestu k růstu, jsou demotivovaní a před odchodem

icon-red-three.svg

Vždy jste byli dobrým profíkem, milujete řemeslo a tak nějak na vás zbylo vedení týmu nebo celé firmy a je to výrazně větší sousto, než to vypadalo na počátku

icon-red-four.svg

Na nějakou kulturu nebo rozvoj mezilidských vztahů nebyl nikdy pořádně čas a potřebujete řešit především zakázky u klientů. Jenže vnímáte, že to tak nepůjde dlouhodobě

icon-red-five.svg

Chtěli byste dělat lídrovskou pozici lépe a víte, že máte mezery k doplnění

icon-red-six.svg

V podstatě to děláte dobře, ale zajímá vás, jak to mají jiní hráči na trhu, co je dnes standard, kde je zahraniční trh a kam jdou trendy v HR světě

Co se naučíte?

Komplexnost marketingových výzev vyžaduje funkční pracovní týmy. Profíky dostatečně samostatné, aby se mohli v rámci práce realizovat a zároveň lidsky vyzrálé, aby byli schopní efektivně spolupracovat s ostatními kolegy. To vše v době, kdy seniorní generace vyznává odlišné hodnotové postoje k práci nežli přicházející nováčci. A kdy trh práce trpí nedostatkem lidí v každém oboru.

Doba, kdy lidé pracovali v týmu, protože zbožňovali svého arťáka a jeho inspirace stačila, aby jí obětovali lecos, už je prostě pryč. Kreativní i strategické špičky potřebují výrazně více věnovat práci s týmem, jeho vedením a tvorbou prostředí, které krom výkonu je také podporující zdravé vztahy.

Předávám vám během celodenní práce klíčové otázky, které pokládat sobě i týmu a praktické principy, jak řídit strategii práce s týmem. Nestanete se charismatickým lídrem, ale odnesete si principy, které vám pomohou být lepším manažerem týmové kultury.

Podělím se s vámi o zkušenosti s budováním funkčních týmů a strategie firemní kultury, které máme nejen z korporátního světa, ale i z malých kreativních týmů, jež vyrostli z party zakladatelů do firmy o pár desítkách lidí. A kde prostě na HR manažera často není prostor ani budget. Nehledě na to, že zkušení HR profíci na malé trhu v podstatě nejsou. Pokud jste v podobné situaci, získáte spoustu podnětů ke zlepšení.

Potřebné znalosti

Jste v pozici, kdy vedete agenturu, studio nebo tvůrčí tým v rámci větší organizace. Máte již nějakou týmovou práci z pozice lídra zažitou a víte, kde byste chtěli vidět lepší/jiné výsledky, ale nechcete tápat při hledání řešení.

Doplňující informace

Určitou hodnotu to může mít i pokud jste člen týmu, který chce přinést informace pro změnu ve vaší organizaci, ale dopředu varuji, že některé principy bez podpory lídra týmu nebo majitele organizace prostě narazí.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo