Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

TikTok pro Early adopters

Jazyk: Čeština

1 500,00 Kč (bez DPH)

Jakub Mařík

Influence marketing consultant


Jakub se specializuje na spolupráci s influencery. Mezi ty, které zapojuje do kampaní, přibyli nedávno také influenceři z nové sociální sítě s obřími organickými dosahy – z TikToku. Zajímavá globální data o platformě si brzy doplnil o zkušenosti z lokálních kampaní, ale i vlastního profilu. Dnes radí nepodcenit tuto sociální síť a aktuální příležitosti které přináší. Kromě influencerských kampaní pro Freshlabels, STEM či G.H.Mumm Champagne tvoří Jakub i obsah pro svůj blog scoutandthecity.com, kde najdete tipy na cestování i články z oboru influence marketingu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Řekneme si, jaké jsou principy a mechaniky na kterých TikTok stojí a rozdíly proti Instagramu (např. že počet followerů tu nemusí být důležitý)

icon-red-two.svg

Ukážeme si základní anatomii platformy, její nástroje a jak zde fungují tzv. trendy, reakce a duety

icon-red-three.svg

Dostanete odpovědi na to, jakých konkrétních výsledků lze na TikToku dosahovat při budování vlastního profilu či při spuštění kampaně

icon-red-four.svg

Vysvětlím vám, jakou roli hrají na TikToku hashtagy a sdílení

icon-red-five.svg

Krátce si projdeme z čeho a jak TikTok vnikl

icon-red-six.svg

Dozvíte se jací z TikToku vzešli influenceři a jak zde fungují

Co se naučíte?

Školení vám pomůže zodpovědět otázky, zda a pro co se budování profilu na TikToku hodí, nebo zda má pro vás a vaši značku smysl využít platformu kampaňově. Dáme vám tipy, čeho si na TikToku všímat. Na základě lepší znalosti platformy, pak můžete čerpat výhody z pozice early adopters.

Své zkušenosti získané díky péči o profil značky Footshop představí Martin Paukrt (Social Media & Influencers Leader) a Tomáš Paťava (Merchandiser retail). Footshop se rozhodl začít budovat vlastní profil na TikToku před více než rokem, jako jedna z prvních značek na českém trhu. S více než 46 tisíci followery na brandovém profilu a s 50-300 tisíci organickými shlédnutími videí již ve Footshopu ví, co zde má a co nemá smysl.

Potřebné znalosti

Školení je koncipované jako úvod pro všechny, kdo začínají uvažovat zda TikTok může být relevantní platformou i pro prezentaci jejich značky či produktu.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo