Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Mistrovství v A/B testování

Jazyk: Čeština

4 900,00 Kč (bez DPH)

Ondřej Ilinčev

CRO expert | ILINČEV s.r.o.


Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizací konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom – snad úspěšně – ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně. A samozřejmě chci vydělat klientovi peníze a získat slávu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Zjistíte, kdy a jaký test použít a jaká KPI si vybrat. A jak si spočítat přínos pro byznys.

icon-red-two.svg

Naučíte se vytvářet hypotézy a prioritizovat A/B testy. Abyste věděli, které spouštět a v jakém pořadí.

icon-red-three.svg

Zkusíte si A/B test nakonfigurovat, zkontrolovat a vypočítat délku testu, monitorovat a vyhodnotit.

icon-red-four.svg

Pochopíte základní statistické modely a na co si dát z pohledu čísel pozor.

icon-red-five.svg

Zjistíte, jak výsledky odprezentovat, jak zvýšit frekvenci testování a jak sdílet výsledky.

icon-red-six.svg

Získáte databázi 6700 A/B testů pro inspiraci a já vám ukážu své projekty Před a Po včetně procesu.

Co se naučíte?

Naučte se pomocí A/B testů systematicky vydělávat víc peněz. Zjistěte, jaké techniky fungují a na co si dát pozor.

Potřebné znalosti

Orientujete se v Google Analytics a uživatelském výzkumu. Máte (aspoň částečně) na starosti optimalizaci konverzí / zvyšování obratu a máte alespoň 1000 konverzí měsíčně, ale spíš víc. Jste součástí týmu, který A/B testuje nebo by měl :).

Doplňující informace

Tenhle kurz pro vás není, pokud jste odborník na analytiku a statistiku, spouštíte desítky testů měsíčně nebo máte méně než 1000 konverzí měsíčně.

„Zapisal som si 25 stran poznatkov z workshopu, ktore mi pomozu robit moju optimalizacnu pracu 200% lepsie. To co som sa naucil na workshope za jeden den je 10-nasobne viac ako to com som sa vlastnym trial-error amaterskym optimalizovanim naucil za posledne 2 roky co sa tomu venujem v praci.

Velmi vela veci co mozem hned aplikovat, este ze som si robil poznamky! ;) Dakujem fakt moc! Myslim si ze poznatky, skusenosti a celkovo vsetky informacie, ktore na workshope odzneli su mozno este viac hodnotne, ako cena ktoru to stalo :) takze vidim priestor mozno este ponuknat takyto workshop za drahsi peniaz.

Druha vec, s kolegom sme sa zhodli, ze by budeme este viac sledovat Tvoje dalsie workshopy, seminare, skolenia a chodit na ne, lebo toto je 1:1 presne to co potrebujeme na dramaticku profesionalizaciu nase optimalizacnej prace.

Posledna vec, taka ludska rovina – velmi sa mi paci Tvoja pokora (nenamyslenost, ze ty vsetko vies a ze toto je jediny sposob, ziadny problem si priznat ze nieco nevies, nehranie sa na vseveda), otvorenost (ukazovanie realnych accounts a dat), ochota a skutocny zaujem (schopnost pocuvat a porozumiet, co druhy mysli a riesi), pokojne vystupovanie (tvoj hlas a sposob prejavu robi cloveku ze sa dobre pri tom citi).

A uplne posledna vec – obdiv voci tomu ako mas v hlave vsetky tie cisla (zvysenie o 14 % ked sa zmenilo X, atd.), skutocne to dava dojem ze si profesionalny expert v optimalizacii s bohatymi skusenostami. Dakujem moc, som vdacny ze som mohol na workshope byt.“

Alexander Kreybig, Piano.io
Účastník workshopů na Marketing Festivalu 2019

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo