Andrea se digitálnímu marketingu věnuje přes 10 let. Začínala v Googlu ČR, pak stála u zrodu prvního ročníku festivalu Utubering a před 8 lety založila digitální agenturu WeDigital se zaměřením na influencer marketing a digitální komunikaci. V portfoliu má spolupráci s malými klienty, ale i velkými mezinárodními korporacemi jako například Unilever, P&G, Loreal nebo Plzeňský Prazdroj. Přednáší na vysokých školách a byznysových konferencích v oblasti influencer marketingu, videí a sociálních sítí. Ráda školí i v jiných odvětvích, jako je například hudba a kultura.
Zjistíte, jaké jsou trendy nejen v influencerském odvětví
Naučíte se, jak se dívat na metriky při práci s influencery
Poznáte rozdíl mezi influencerem a content creatorem
Zmapujete si influencerský svět
Základy digitálních pojmů a digitálních metrik. Základní znalost sociálních sítí.