Kam kráčí influencer marketing a jak ho měřit

Školení nabídne influencer marketing z pohledu obsahu, ale i jako mediálního nástroje. Pobavíme se o tom, jak dnes značky a korporátní firmy nahlíží na influencer marketing, jaké metriky sledovat, a proč už je to více součást digitálního marketingu než PR.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

Newton University

-

news04 news04

Andrea Hurychová

CEO&Founder | WeDigital

Andrea se digitálnímu marketingu věnuje přes 10 let. Začínala v Googlu ČR, pak stála u zrodu prvního ročníku festivalu Utubering a před 8 lety založila digitální agenturu WeDigital se zaměřením na influencer marketing a digitální komunikaci. V portfoliu má spolupráci s malými klienty, ale i velkými mezinárodními korporacemi jako například Unilever, P&G, Loreal nebo Plzeňský Prazdroj. Přednáší na vysokých školách a byznysových konferencích v oblasti influencer marketingu, videí a sociálních sítí. Ráda školí i v jiných odvětvích, jako je například hudba a kultura.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Zjistíte, jaké jsou trendy nejen v influencerském odvětví

number-02.svg

Naučíte se, jak se dívat na metriky při práci s influencery

number-03.svg

Poznáte rozdíl mezi influencerem a content creatorem

number-04.svg

Zmapujete si influencerský svět

Potřebné znalosti

Základy digitálních pojmů a digitálních metrik. Základní znalost sociálních sítí.