Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Jak přistupovat k SEO v době zero-click SERPu

Jazyk: Čeština

1 500,00 Kč (bez DPH)

Martin Šimko

Freelance SEO specialista


Martin pracuje jako SEO specialista na volné noze. Má zkušenosti z agenturního prostředí, kde začínal jako konzultant a vypracoval se na vedoucího všech konzultantů napříč agenturou RobertNemec.com. Je vystudovaný informatik, takže vše zakládá tvrdě na datech – proto u svých klientů často řeší i analytiku a vyhodnocování marketingových kanálů jako celek. Zaměřuje se především na střední a velké e-shopy a obsahové weby.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Pochopíte co je zero-click SERP a kam s ním Google dlouhodobě směřuje

icon-red-two.svg

Naučíte se, jak strategicky k zero-click SERPu přistoupit. Jak vybírat vhodná témata a klíčová slova a kde se naopak snaha nevyplatí

icon-red-three.svg

Budete vědět o všech druzích Google výsledků v SERPu

icon-red-four.svg

Naučíte se hacky, jak si zvýšit míru prokliku z výsledků vyhledávání, dostat se do Knowledge grafu a používat strukturovaná data

icon-red-five.svg

Pochopíte sílu personalizace vyhledávání na Googlu

icon-red-six.svg

Zjistíte, jak vytvářet obsah, který bude dlouhodobě generovat organickou návštěvnost

Co se naučíte?

Dlouhodobě klesá procento lidí, kteří se z vyhledávání na Googlu proklikávají na organické výsledky. Část návštěvnosti vezmou PPC kampaně. Část dotazů zodpoví Google přímo v SERPu, takže hledající se nemusí nikam proklikávat.

Podle dat od Sparktoro a Jumpshot přes 50 % všech hledání v USA nevede vůbec ke kliku. Můžeme si tak hledanosti jednotlivých slov vydělit dvěma. Trend je jasný - Google se bude více a více snažit udržet si lidi u sebe. Takto už o velkou část návštěvnosti přišly všechny weby, které poskytují informace o počasí, výsledky sportovních zápasů a další.

Ukážu vám, jak k této situaci strategicky přistoupit a připravit si konkrétní taktiky od výběru klíčových slov, přes analýzu SERPu až po strukturovaná data.

Potřebné znalosti

U účastníků se očekává alespoň základní znalost SEO, obsahového marketingu a následujících nástrojů – Google Analytics, Search Console a Excelu/Google Spreadsheetů. Vítané je taká znalost všech možných rozšířených výsledků vyhledávání, které Google zobrazuje.

Doplňující informace

První strategičtější část workshopu využijí jak SEO specialisté, tak manažeři a zadavatelé. Druhá taktičtější část je více zaměřená na SEO specialisty, ale manažeři a zadavatelé ji mohou využít jako přehled toho, co vše lze dělat a co mohou po svých lidech chtít.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo