Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Jak na digitální well-being: edice pro markeťáky

Jazyk: Čeština

1 000,00 Kč (bez DPH)

Karolína Presová

Founder a lektor | Replug me


Karolína založila firmu Replug me, která se jako první v Česku začala komplexně zabývat digitálním well-beingem. Školí děti a jejich rodiče na základních a středních školách. S učiteli a řediteli škol pracuje na prevenci digitálních závislostí a firmám pomáhá eliminovat digitální vyhoření zaměstnanců a zvyšovat jejich soustředění a podporovat kreativitu. S týmem psychologů proškolí ročně tisíce lidí a současně tuto problematiku mapují v celospolečenském kontextu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Cítíte se občas digitálním světem přehlcení, unavení a chce si najít rovnováhu mezi životem offline a online.

icon-red-two.svg

Chcete nahlédnout pod pokličku neuropsychologických a sociálních vlivů digitálních technologií a sociálních sítí na každodenní život.

icon-red-three.svg

Potřebujete si odnést praktické tipy, jak na digitální well-being jak v osobním, tak pracovním životě.

icon-red-four.svg

Chcete si nastavit pravidla digitálního well-beingu v týmu nebo ve firmě a zajistit si tak vyšší efektivitu a lepší soustředění.

icon-red-five.svg

Pokud se jako markeťáci chcete podívat i do generace dnešních středoškoláků a jakou roli hrají v jejich životech hry a sociální sítě, budete na pravém místě.

Co se naučíte?

Půjdeme od kořenů problémů a vysvětlíme si neuropsychologický a sociální kontext vlivu digitálních technologií a sociálních platforem na náš každodenní život. Naučíme se, jak si prakticky nastavit udržitelný digitální well-being nejenom v práci a v týmu, ale i doma. Zanalyzujeme si také ukazatele, které vedou k digitálnímu vyhoření a podíváme se na praktické tipy, jak mu předejít.

Pochopíte i souvislosti problémů se soustředěním, efektivitou a podíváme se i na to, kde tkví kořeny kreativity v digitální doběa jak s ní pracovat.

Závěr bude patřit i případovým studiím, kdy nakoukneme do generace digitálních dětí. Podíváme se konkrétně na to, jak nad online prostředím přemýšlí dnešní středoškoláci a jak je formuje.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo