Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Jak lépe porozumět svým zákazníkům a komunikovat hodnotu produktu

Jazyk: Čeština

1 500,00 Kč (bez DPH)

Jiří Tůma & Matej Zeliska

Chief Product Officer | User Research and Interaction Design


Jirka si prošel AVG, Y Softem a Good Data. Teď řídí vývoj produktů a objevování nových v Datawepsu. Maťo je zkušený výzkumník a designér, který má za sebou spolupráci s mnoha klienty nejen v agentuře Pábení. V Datawepsu zkoumá potřeby uživatelů našich produktů.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Aby si půlka firmy nemyslela, že vaše marketingové nápady neodpovídají na potřeby zákazníků.

icon-red-two.svg

Abyste dokázali pochopit motivace a emoce vašich zákazníků.

icon-red-three.svg

Abyste stáli nohama na zemi a nevymýšleli kraviny.

Co se naučíte?

Jak správně vést výzkumný polostrukturovaný rozhovor se zákazníky i nezákazníky. Na co a jak se ptát. Jak získané informace interpretovat a uvést do praxe. Jak na základě těchto informací měnit komunikaci firmy či produktu. Jak i s malým budgetem na výzkum hrát velké divadlo.

Potřebné znalosti

Jediné, co je potřeba, je ochota naslouchat.

Doplňující informace

Pozor, školení je určeno pro markeťáky a lidi bez velkých znalostí výzkumu.


Další školení z dopoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo