Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Google cloud a jeho využití v online marketingu

Jazyk: Čeština

1 500,00 Kč (bez DPH)

Lukáš Vožda

Head of analytics | PROFICIO


Lukáš se v PROFICIU věnuje analytice 5 let. Začínal jako “PPCčkař“, jeho vášeň pro analytiku ale byla silnější, proto teď vede vlastní tým. Kromě nastavování webové analytiky a vyhodnocování kampaní řeší i jejich automatizaci a propojení dat s databázemi klientů. Na vlastním e-shopu získal zkušenosti z e-commerce analytiky a naučil se vnímat kampaně i z pohledu investora. Google cloud se stal jeho nerozlučným parťákem, který mu denně pomáhá realizovat každou technickou ideu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Seznámíte se s moderní technologií, která vám umožní intuitivně, efektivně a s nízkými náklady pracovat s vašimi daty.

icon-red-two.svg

Projdeme nástroje Google Cloudu a vysvětlíme si, k čemu je můžete využít v oblasti online marketingu a jak vám mohou pomoci.

icon-red-three.svg

Při praktické ukázce si vyzkoušíme, jak zpracovat data zákazníků e-shopu, rozsegmentujeme je do skupin a vytvoříme predikce jejich budoucích nákupů.

icon-red-four.svg

Výslednou analýzu si budete moci odnést formou skriptu, který pak budete moci vyzkoušet doma s vlastními daty.

icon-red-five.svg

Zjistíte, jak je v dnešní době jednoduché vytvořit si vlastní machine learningový model pro generování predikcí. A vůbec nemusíte být programátor.

icon-red-six.svg

Na reálné ukázce si ukážeme, jak jednotlivé funkce cloudu navzájem propojit od úvodního nahrání dat, přes jejich zpracování až po finální vizualizace.

Co se naučíte?

Na workshopu se seznámíte s rozhraním Google cloudu. Naučíte se pracovat s BigQuery databází a metody, jak do ní importovat data z vašich kampaní nebo e-shopu. Ukážu vám, jak lze intuitivně propojit jednotlivé nástroje v cloudu a stavět je jako lego. Vyzkoušíte si vytvořit jednoduchý machine learningový model pro generování predikcí. Osvojíte si práci se zákaznickými daty.

Potřebné znalosti

Od účastníků workshopu se očekávají běžné technické dovednosti s Excelem nebo Google Sheets, vědět, co je to CSV, jak ho vyexportovat a mít základní datovou představivost. Abyste si mohli dema a ukázky sami zkoušet, je dobré mít firemní nebo osobní Gmail účet (Google dává pro nové zákazníky cloudu voucher 300 USD). Výhodou je základní znalost Pythonu a SQL, ale není to nutné.

Doplňující informace

Workshop je koncipován pro nadšence do technologií, kteří by se rádi ve své firmě nebo agentuře stali obratnější v práci s daty a automatizaci. Je vhodný také pro vedoucí firem nebo týmů, aby si udělali přehled o aktuálních technologickych trendech a možnostech.


Další školení z dopoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo