Středa ve 14:00 (odpolední)

ePrivacy - GDPR 2.0 neboli Cookie Apocalypse už v roce 2022

Jazyk: Čeština | INVENTI, Mapa | 4. patro, Coding Room

1 500 Kč (bez DPH)

Rezervace je možná po přihlášení

Jiří Štěpán

Etnetera Sense, CEO


Spolumajitel společnosti Etnetera a zakladatel její datově orientované větve Etnetera Activate, nyní CEO konzultační Etnetera Sense. Konzultanti z Etnetera Sense se zaměřují na oblasti: digital product design (projekty, které jsou od začátku navrženy do digitálního prostředí), dále na optimalizaci zákaznického zážitku a budování loajality a řízení zákaznické cesty v omnichannel prostředí. Vyhodnocuje také změny, které zasáhnou online trh v důsledku ukončení podpory cookies třetích stran a nových regulatorních požadavků ePrivacy.

Marek Mašek

Fragile, Performance & Branding Consultant


Přes 10 let se věnuji online marketingu. Od PPC, přes RTB, po reporting. Jsem věčný “rýpal” a hledač všemožných řešení pro své klienty. Své znalosti aktivně šířím dál formou školení a workshopů. Na ePrivacy mě trápí nejednoznačnost informací, kterou bych rád narovnal.

Denis Radabolski

Fragile, eBusiness Consultant & Marketing Strategist


Už 8 let se snažím co nejlépe porozumět podnikání klienta, jeho business cílům a procesům. Na základě toho hledám to nejlepší řešení, určuji priority a dávám věci do pohybu. Baví mě ve spolupráci s klientem vytvářet komplexní a co nejefektivnější řešení s využitím všech potřebných kanálů (např. webové stránky, PPC, RTB, e-maily, sociální média a blogy). Provádím průzkum produktů, služeb a stávajících strategií s cílem identifikovat nové příležitosti.

Proč jít na školení?

Dostanete kompletní a dobře strukturované informace o přicházejícím ePrivacy včetně komentáře od právníka

Rozebereme dopady jak na vaše analytická data, tak i na vaše online kampaně

Dozvíte se, jak má vypadat a fungovat cookie lišta podle ePrivacy

Vysvětlíme, co jsou CDP systémy a ukážeme, proč a jak vám umožní získat 100 % dat i po příchodu ePrivacy

Co se stane s vašimi online kampaněmi v roce 2022?

Jak se k situaci staví přední čeští online vydavatelé, banky a další hráči + příklady z praxe

Co se naučíte?

ePrivacy Regulation neboli Nařízení o soukromí a elektronických komunikacích bude svébytným doplněním Obecného nařízení o OOÚ (GDPR) a zásadním způsobem změní praxi ve zpracovávání osobních údajů. Věděli jste, že od ledna 2022 musíte mít na stránkách režim opt-in (uživatel musí výslovně souhlasit), bez kterého nesmíte skoro nic? Co to znamená pro vaše data, ktere sbírate pomoci Google Analytics? Jak budete vyhodnocovat marketingové aktivity, nastavovat cíle a připravovat marketingové plány, pokud budete mít jenom 50 % (a možna i míň) procent změřených uživatelů? Jak tyto změny dopadnou na vaše inzertní systémy a jak si povedou vaše remarketingové kampaně? Na tyto a další otázky zkusíme odpovědět během našeho školení a společně je prodiskutovat.

Potřebné znalosti

Workshop je určen jak pro specialisty na straně agentur, tak i pro marketingové manažery na straně klienta. Je vhodný pro každého, kdo shromažďuje a využívá data.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2021 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo