Středa v 10:00 (ranní)

Copywriting prakticky: Od klíčových slov po chytlavý claim

Jazyk: Čeština | INVENTI, Mapa | 5. patro, Bernadette

1 500 Kč (bez DPH)

Rezervace je možná po přihlášení

Lucie Hrdinová

H1.cz, Head of Content Strategy


Lucka vystudovala novinařinu na Karlově univerzitě, nicméně už v roce 2008 vyměnila svět uzávěrek a tiskových center za online marketing. Po 6 letech v menší agentuře nastoupila v roce 2015 do agentury H1.cz, kde se stará jako Content Manager o blaho klientů, jako pořadatel CopyCampu o radost jeho návštěvníků a z pozice Team Leadera o spokojenost a kvalitu copy týmu. Pravidelně, často a ráda školí – zájemce o copywriting ve veřejných kurzech, ale i firemní týmy v rámci individuálních školení. Volné chvíle věnuje kvalitním knížkám, dobrým seriálům, cestování a pečení.

Proč jít na školení?

Řekneme si, co je „must have“, pokud to s obsahem myslíte vážně.

Ukážeme si (a v praxi vyzkoušíme) nástroje, které vám pomůžou psát o tom, co lidi opravdu zajímá.

Povíme si, jaké jsou best practices pro jednotlivé formáty a čemu se naopak vyhnout. A přímo na místě si je vyzkoušíme.

Popíšeme si tipy a triky, které pomůžou, když kreativita skomírá.

Z workshopu si díky tomu odnesete buď velmi slušný základ obsahu pro vstupní stránku webu, nebo alespoň podrobný návod, jak na něj.

Co se naučíte?

SEO friendly title, chytlavý meta description, H1, který ctí klíčová slova, perex, co nadchne, a tělo textu, které obsahuje jen přínosné a užitečné informace. Natextovat třeba vstupní stránku webu je přeci hračka… dokud tento úkol nepřipadne vám. Na workshopu si společně projdeme „anatomii“ vstupní stránky a popíšeme si nejen to, jak nad ní přemýšlet komplexně, ale i jak se se ctí popasovat s jednotlivými formáty – od zmíněného Titlu až claim. Ostře nabité tužky a pera s sebou, dojde i na psaní.

Potřebné znalosti

Workshop pro vás bude přínosný, pokud jste začínající copywriter, který kope sám za sebe a netuší, kde jsou standardy trhu. Nebo jste majitel e-shopu a všechny texty si píšete sám. Doposud na koleni a bez zpětné vazby. A možná jste manažer zodpovědný za obsah a nevíte, jestli jsou výstupy vašeho copywritera dostatečné.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2021 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo