Jak hacknout lidskou přirozenost?

V současném konkurenčním trhu je výzvou nejen získat pozornost zákazníků, ale také je přesvědčit k nákupu, aniž by bylo zapotřebí sáhnout k cenovým ústupkům.

Richard Shotton je autorita v oblasti behaviorálních věd. Věnuje se cenové psychologii a jejímu aplikování v marketingových strategiích. Ve své přednášce usadí klasické studie o cenách a cenotvorbě do kontextu nejen svého nejnovějšího výzkumu, ale i do každodenní marketérské praxe.

Navíc dokáže, že cenová atraktivita může být vnímána mnohem širším způsobem než jen prostřednictvím slev. Zkrátka vás naučí, jak jednoduše a efektivně „hacknout“ lidskou přirozenost a jak ovlivňovat rozhodnutí vašich zákazníků.

Datum a čas

Čt 11:50—12:25

Jazyk

Anglicky

Richard Shotton

Author, consultant, conference speaker, and trainer

V současném konkurenčním trhu je výzvou nejen získat pozornost zákazníků, ale také je přesvědčit k nákupu, aniž by bylo zapotřebí sáhnout k cenovým ústupkům.

Richard Shotton je autorita v oblasti behaviorálních věd. Věnuje se cenové psychologii a jejímu aplikování v marketingových strategiích. Ve své přednášce usadí klasické studie o cenách a cenotvorbě do kontextu nejen svého nejnovějšího výzkumu, ale i do každodenní marketérské praxe.

Navíc dokáže, že cenová atraktivita může být vnímána mnohem širším způsobem než jen prostřednictvím slev. Zkrátka vás naučí, jak jednoduše a efektivně „hacknout“ lidskou přirozenost a jak ovlivňovat rozhodnutí vašich zákazníků.

KDY BUDOU

28.-30. dubna 2025,
Janáčkovo divadlo v Brně

VSTUPENKY?

Pohlídejte si start předprodeje lístků na další ročník. Máme tušení, že budou rychle pryč.

AŤ VÁM NIC

NEUTEČE