Přichází Třetí věk
efektivity

Na jedné straně stojí tradiční a desítkami let osvědčené marketingové principy. Na druhé straně moderní digitální technologie, nové nástroje a data. Je to souboj? Střet staré a nové éry? Nikoli. Podle Grace Kite jde o Třetí věk efektivity.

Stejně jako v začátcích online reklama mohla působit nejistě, ve srovnání se zavedenými formáty, tak nyní s ohledem zpět víme, že to byl krok správným směrem. To vše Grace demonstruje na přesvědčivých důkazech, vycházejících z průzkumů její firmy Magic Numbers.

S optimistickým pohledem na budoucnost láká Grace marketingové profesionály k experimentování a aplikaci poznatků z výzkumu v jejich praxi.

Datum a čas

Čt 12:40—13:10

Jazyk

Anglicky

Grace Kite

Founder of Magic Numbers and Magic Works

Grace Kite, s doktorátem z ekonomie a stovkami projektů makroekonomického modelování (MMM) v portfoliu, se proslavila jako expertka na propojení čísel a příběhů. Mimo jiné na svých výzkumech úzce spolupracovala s Lesem Binetem a Petrem Fieldem a jejich teorii “Long and Short of It” hojně testuje v praxi.

Je zakladatelkou Magic Numbers a Magic Works, kde transformuje teorii v praxi a školí desítky marketérů jak aplikovat výzkum a využívat data k vedení efektivních kampaní. Vystupuje jako sloupkařka pro Marketing Week a WARC. Letos vystoupila se svým výzkumem na Cannes Lions 2023 jako jedna z vůdčích osobností ekonometrie a je držitelkou několika ocenění IPA Effectiveness, včetně Grand Prix v roce 2022.

Vyprodáno

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Děkujeme

9890 Kč bez DPH

A jsou pryč! Nestihli jste nákup vstupenky? Nechte nám na sebe e-mail, kdyby se situace změnila, dáme vám vědět!