Cesta zákazníka, která nikam nevede?

Máme technologie, máme data, máme možnosti poskytovat zákaznickou zkušenost kreativnější a konzistentnější než kdy dřív. Tak proč to často prostě nefunguje a zákaznická cesta vede do prázdna?

Tom Fishburne aka Marketoonist ve své přednášce břitce, s humorem, ale přesně na komoru trefí největší bolesti zákaznické zkušenosti. S vtipem sobě vlastním vysvětlí, proč je špatná personalizace horší než žádná personalizace, kam vede zahleděnost marketérů do dat a proč je marketing pro firmu příliš důležitý na to, aby ho mělo pod palcem jen marketingové oddělení.

Datum a čas

Čt 09:20—09:50

Jazyk

Anglicky

Tom Fishburne

Creator of Marketoonist

Je zakladatelem značky "Marketoonist". Z profilu Harvard Business School studenta se vypracoval na mezinárodně uznávaného autora, karikaturistu a řečníka. Jeho vtipy, které odrážejí dvacet let marketingového vývoje, pravidelně baví půl milionu lidí a byly publikovány v renomovaných médiích včetně Wall Street Journal.

V roce 2010 založil studio, zaměřující se na content marketing. Spolupracoval s více než 200 firmami, včetně Adobe a IBM. Fishburne je autorem populární knihy “Your Ad Ignored Here” a oblíbeným řečníkem s tématy humoru a inovací v obchodě.

KDY BUDOU

28.-30. dubna 2025,
Janáčkovo divadlo v Brně

VSTUPENKY?

Pohlídejte si start předprodeje lístků na další ročník. Máme tušení, že budou rychle pryč.

AŤ VÁM NIC

NEUTEČE