Pátek 24. dubna v 14:40

A Future Without Advertising

Záplavy otravných reklamních formátů, krádeže dat, ad blocking nebo nízká důvěra spotřebitelů – jen namátkou výčet problémů, které sužují programmatic a digitální reklamu obecně. Ale potřeba informovat spotřebitele o našich produktech zůstává.

Jak z toho ven? Dokážeme vůbec zasáhnout naše zákazníky s tím správným sdělením ve správný čas? A jak se z honby za desetinnou čárkou můžeme vrátit zpět k efektivnímu storytellingu?

Ana Milicevic

Ana Milicevic

Co-founder | Sparrow Digital


Ana je odbornice na digitální média se sídlem v New Yorku a ve své přednášce bude hledat odpovědi na problémy, které aktuálně nejvíce sužují svět programatické reklamy a digitálních médií obecně.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2020 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo