Adaptuj se, nebo zemři: Jak přežít ve světě neustálých změn

Co spojuje úspěch značek, jako jsou Amazon, Uber, Booking nebo Tesla? Je to orientace na zákazníka? Uživatelská zkušenost? Práce s daty? Nebo… něco úplně jiného? André Morys pro svou přednášku na Marketing Festivalu analyzoval desítky společností a jejich fungování.

A prý ho našel: Tajný vzorec, který spojuje různé disciplíny, aby mohla vyrůst značka, která přežije i ve světě, který se neustále mění. Ve svém příspěvku se s vámi podělí o základní principy úspěšného digitálního růstu i o unikátní framework, který vám pomůže tyto principy zavést do praxe.

Datum a čas

Čt 17:50—18:20

Jazyk

Anglicky

André Morys

CEO & Founder at konversionsKRAFT

André Morys je zakladatelem a CEO společnosti konversionsKRAFT, přední firmy v oblasti optimalizace pro podnikání v D-A-CH regionu. S více než 80 specialisty André posouvá hranice digitální výkonnosti firem pomocí inovativního využití dat, testování a spotřebitelské psychologie.

Jeho unikátní metodologie kombinuje behaviorální ekonomii s experimenty a nastavuje tak nové standardy v efektivitě e-commerce. Jako uznávaný autor, lektor a leader v oblasti digitální transformace. André sdílí své bohaté zkušenosti s cílem dosáhnout maximálního komerčního úspěchu.

Vyprodáno

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Děkujeme

9890 Kč bez DPH

A jsou pryč! Nestihli jste nákup vstupenky? Nechte nám na sebe e-mail, kdyby se situace změnila, dáme vám vědět!