Král je mrtev:
Svět bezobsahového marketingu

Obsah. Král, který je mrtev. Internet se dnes topí v obecném, zbytečném a mnohdy generickém, AI generovaném „obsahu“. Značky navíc prohrávají boj s vyhledávači, které si sami syntetizují odpovědi přímo do výsledků vyhledávání. Obsahový marketing v podobě, v jaké ho známe dnes, přestává fungovat, mnohdy už nefunguje.

Jono Alderson se zamýšlí nejen nad důsledky, ale hledá i cestu od Marketingu bez obsahu - zpátky k tvorbě contentu, který řeší skutečné problémy opravdových lidí a opět vítězí v boji o jejich pozornost.

Datum a čas

Čt 16:30—17:00

Jazyk

Anglicky

Jono Alderson

Co-founder & CTO at Days Of The Year

Jono Alderson je technický vizionář, marketér a velmi vyhledávaný SEO specialista, který přináší konkurenční výhody značkám ve sférách technického SEO, web performance a strukturovaných dat.

Díky jeho expertíze dosahují startupy i světové korporace jako Adidas, McKinsey & Company, Microsoft a LEGO značně lepší efektivity webů. Pomáhá firmám úspěšně implementovat růstové strategie, které aplikoval nejen při expanzi na nové trhy.

Jono je nejen nadšenec do dat a kódování, ale také vyhledávaný řečník, který své bohaté znalosti a zkušenosti sdílí na konferencích po celém světě. Marketing Festival navštívil v roce 2017 a letos zažijeme dlouho očekávaný comeback!

Vyprodáno

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Děkujeme

9890 Kč bez DPH

A jsou pryč! Nestihli jste nákup vstupenky? Nechte nám na sebe e-mail, kdyby se situace změnila, dáme vám vědět!